Co na prezent?

Jeśli chcecie podzielić się ciekawymi miejscami w internecie
dnowaczek878
Amator
Amator
Posty: 79
Rejestracja: 23 lis 2015, 13:08

Re: Co na prezent?

Post autor: dnowaczek878 » 24 lut 2016, 12:42

Witam, ja swojej dziewczynie kupiłem fajnie dwa zestawy perfum. Polecam ;)

eltaxx
Amator
Amator
Posty: 85
Rejestracja: 01 gru 2015, 11:10

Re: Co na prezent?

Post autor: eltaxx » 01 mar 2016, 14:46

Swojej dziewczynie to zawsze można podarować coś takiego http://www.anellosilver.com/pl/16-wisiorki ;)
Perfumy wypsika a taki wisiorek zawsze zostanie jej na lata i będzie on jej ciebie przypominał :)

paawex
Laik
Laik
Posty: 3
Rejestracja: 28 sie 2015, 12:01

Re: Co na prezent?

Post autor: paawex » 08 mar 2016, 14:54

Według mnie nie należy kupować sztampowych prezentów. Można np. kupić szkatułkę i umieścić ją cukierkami. Jam mam zamiar tak zrobić. Znalazłam ciekawe szkatułki naa http://birdsoflove.pl/pol_m_Dekoracje-d ... i-302.html.

supernova
Laik
Laik
Posty: 3
Rejestracja: 15 mar 2016, 23:11

Re: Co na prezent?

Post autor: supernova » 15 mar 2016, 23:18

Niebanalnym pomysłem na prezent będzie na pewno jakiś oryginalny masaż! :) np na http://isla-spa.pl znalazłam masaż bambusami, tutaj fragment opisu ze strony: Polecamy ten masaż dla osób, które preferują mocniejszy ucisk podczas masażu. Masaż ten przyniesie ulgę przemęczonym, obolałym mięśniom, poprawi cyrkulacje krwi oraz odpręży. Ja bym była baardzo zadowolona z takiego prezentu :)

toma001
Amator
Amator
Posty: 24
Rejestracja: 14 kwie 2016, 11:43
Kontaktowanie:

Re: Co na prezent?

Post autor: toma001 » 14 kwie 2016, 12:04

a może wycieczka? To na pewno jej się spodoba :) Wejdz w link w stopce i wybieraj :)
http://dreamtours.pl - Wakacje z Niemiec i z Polski

genta
Szkoleniowiec
Szkoleniowiec
Posty: 309
Rejestracja: 21 maja 2015, 18:48

Re: Co na prezent?

Post autor: genta » 06 maja 2016, 21:16

Ja bym jeszcze dodała od siebie sklep http://www.modini.pl/ gdzie są fajne męskie koszule, krawaty i spinki do mankietów. Zresztą jak sobie wejdziesz to zobaczysz. Pytanie tylko ile chcesz na taki prezent przeznaczyć :)

kasia.1
Szkoleniowiec
Szkoleniowiec
Posty: 344
Rejestracja: 12 paź 2015, 15:45

Re: Co na prezent?

Post autor: kasia.1 » 20 maja 2016, 09:31

Fajną opcją są na przykład takie personalizowane upominki: http://www.sklep.mountblanc.pl/Kategori ... I_DLA_FIRM. Świetnie sprawdzą się na przykład w firmie lub jakiejś zorganizowanej grupie. Takie firmowe czekoladki to na pewno świetna pamiątka :)

lilly
Laik
Laik
Posty: 13
Rejestracja: 14 kwie 2016, 08:37

Re: Co na prezent?

Post autor: lilly » 26 maja 2016, 10:39

Z racji, że uwielbiam torebki, więc z wielką ochota przyjęła bym piękną torebkę marki Manzana pl zwłaszcza taką z limitowanej edycji, to pojedyncze egzemplarze więc dla kobiety prawdziwa gratka.

EwaParki
Laik
Laik
Posty: 1
Rejestracja: 31 maja 2016, 16:41

Re: Co na prezent?

Post autor: EwaParki » 31 maja 2016, 17:27

Ja bym proponowała jakieś odjazdowe koszulki z nadrukiem lub inna fajne gadżety

dylan
Mistrz
Mistrz
Posty: 721
Rejestracja: 03 mar 2015, 11:34

Re: Co na prezent?

Post autor: dylan » 03 cze 2016, 10:43

Ja lubię robić moim bliskim prezenty. Teraz chcę kupić zabawkę dla chłopca, takiego w wieku 4 lat i myślę, że jakieś klocki będą odpowiednie. Oglądałam takie z Lego Duplo, z tej serii podobają mi się najbardziej.

kiniakinga
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 124
Rejestracja: 18 kwie 2016, 18:05

Re: Co na prezent?

Post autor: kiniakinga » 17 paź 2016, 18:17

Może coś do pielęgnacji dłoni i paznokci było by fajne. Na stronie http://pl.sallyhansen.com/akcesoria/ped ... kci-u-stop znajdziesz bardzo dużo ciekawych akcesoriów do pielęgnacji dłoni i paznokci. Ja byłabym bardzo zadowolona z takiego prezentu.

grynti
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 120
Rejestracja: 23 sie 2015, 11:49

Re: Co na prezent?

Post autor: grynti » 29 paź 2016, 11:51

a ja ostatnio kupiłem wujkowi na 45 urodziny voucher na stronie http://motoprezent.pl/ , szukałem takiego idealnego prezentu i w końcu znalazłem, sportowe auta, mógł wsiąść za kierownice samochodu sam , tych kółek do jazdy na torze wykupiłem 3 i zazdroszcze że Ferrari bylo w jego rękach.

kantorka
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 130
Rejestracja: 24 lut 2016, 11:36

Re: Co na prezent?

Post autor: kantorka » 04 lis 2016, 13:58

Też kiedyś podobny prezent wujkowi zrobiłam. Jest fanem motoryzacji :) Generalnie problemów z wyborem prezentów dla mężczyzn w rodzinie nie mam. Gorzej z kobietami, trudniej mi się zdecydować. Teraz na święta myślę, że pójdę w kierunku podarunków urodowych. Mamie kupię perfum euphoria http://tagomago.pl/produkt/150/Calvin-K ... ray-100ml/ , ciotce też jakiś zapach, ale raczej z piżmem. Jeszcze mam trochę czasu na decyzję, muszę to przemyśleć ;)

fryzjerek404
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 199
Rejestracja: 10 cze 2016, 08:13

Re: Co na prezent?

Post autor: fryzjerek404 » 17 lis 2016, 11:18

Dla dzieci bardzo fajne zabawki kupicie tutaj: http://www.urwis.pl/figurki/figurki-dla ... nster-high moja siostra lubi takie figurki z postaciami z bajek. Bawi się nimi dosłownie wszędzie, w sumie to całkiem fajna zabawka. Teraz na mikołaja pewnie dostanie kolejną figurkę do kolekcji.

fryzjersko22
Amator
Amator
Posty: 40
Rejestracja: 17 lis 2016, 18:00

Re: Co na prezent?

Post autor: fryzjersko22 » 09 gru 2016, 13:53

A może tak czekoladowa szkatułka ze zdjęciem i wyjątkowym wierszem https://mountblanc.pl/do/page/b2b macie tutaj możliwość personalizacji wybranego przez was produktu. Można umieścić graber, wstążkę, naklejkę, kolorowy nadruk UV, zdjęcie nawet najbardziej skomplikowane czy jakiś tekst. Wyjątkowe rozwiązanie na wyjątkowy prezent;)

Kaska65
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 196
Rejestracja: 18 lis 2016, 08:52

Re: Co na prezent?

Post autor: Kaska65 » 16 sty 2017, 19:16

Zależy dla Kogo ale na prezent dla dorosłego to może być np. w postaci portfela damskiego , który może być niespodzianką naprawdę rewelacyjną. Na pewno znajdziesz damskie i męskie fajne.

MirelaN
Amator
Amator
Posty: 46
Rejestracja: 09 maja 2016, 21:54

Re: Co na prezent?

Post autor: MirelaN » 10 maja 2017, 20:58

A co sądzicie o takim nietypowym prezencie na komunię od chrzestnych jak aparat słuchowy? Miałam taki przypadek w rodzinie. Mogę dać namiary na sklep Strefa Słuchu. Mają tam najnowocześniejsze aparaty słuchowe w bardzo atrakcyjnych cenach. Profesjonaliści http://www.strefasluchu.pl/profesjonalisci/ potrafią dobrać aparat, a później go serwisują, a wszystko również z dojazdem do domu. Myślę, że bardzo ważne jest też to żeby aparat był niewidoczny, szczególnie u dziecka, bo każde dziecko chce się czuć normalnie.

digital24
Laik
Laik
Posty: 2
Rejestracja: 13 cze 2017, 10:09

Re: Co na prezent?

Post autor: digital24 » 13 cze 2017, 10:18

Digital24 to sklep internetowy zajmująca się dystrybucją sprzętu foto. Jeżeli szukasz niezawodnego sprzętu na rynku to bez gadania musisz odwiedzić stronę interentową http://www.Digital24.pl W ofercie firma ma Aparat natychmiastowy Lomo'Instant Mini Honolulu, który jest zawsze przemyslanym zakupem.

vaiybora
Amator
Amator
Posty: 92
Rejestracja: 23 cze 2017, 08:29

Re: Co na prezent?

Post autor: vaiybora » 23 cze 2017, 08:44

Very helpful suggestions that help in the optimizing topic,Thanks for your sharing. :) :)

goldenslot

Michel
Amator
Amator
Posty: 56
Rejestracja: 23 maja 2016, 13:14

Re: Co na prezent?

Post autor: Michel » 19 lip 2017, 10:28

Na różne okazje dla żony świetnie sprawdzi się taka fotoksiążka https://www.cewe-fotoksiazka.pl/
Kobiety lubią zdjęcia więc powinna się ucieszyć
Na pewno to lepszy prezent niż kwiaty, które zwiędną :D
A zdjęcia wywołają miłe wspomnienia i zostaną na pamiątkę

AnnaDomańska
Amator
Amator
Posty: 25
Rejestracja: 23 maja 2017, 08:01

Re: Co na prezent?

Post autor: AnnaDomańska » 25 lip 2017, 21:39

Myślę, ze różne akcesoria do włlosow sa fajnym pomysłem na prezent. Ja kupiłam mamie taką szczotkę http://fryzury.pl/kosmetyki-i-akcesoria ... le-teezer/.

alicyjka
Amator
Amator
Posty: 28
Rejestracja: 06 sie 2017, 20:59

Re: Co na prezent?

Post autor: alicyjka » 27 sie 2017, 22:18

Ja uwielbiam buty wiec dla mnie buty to prezent najlepszy :D polecam te od multu https://multu.pl/kobiety-home rewelacyjne sa :D tanie, dobre i duzy wybor :D

Pan Talerz
Laik
Laik
Posty: 1
Rejestracja: 29 sie 2017, 10:03

Re: Co na prezent?

Post autor: Pan Talerz » 29 sie 2017, 10:08

Multu ? Czy to jakiś nowy sklep, bo nie kojarzę ich...

Krabikx
Laik
Laik
Posty: 4
Rejestracja: 22 sie 2017, 15:53

Re: Co na prezent?

Post autor: Krabikx » 31 sie 2017, 20:50

Ja myślę nad zakupiem feromonów dla mojej dziewczyny bo ostatnio coś mi o tym wspominała :) Widziałem też, że na stronie sklepu erotycznego SECRETIVE mają takie w ofercie - https://www.secretive.pl/feromony/damskie/ - może ktoś już od nich coś zamawiał i mógłby sie podzielić opinią? Będę wdzięczny :)

Awatar użytkownika
AnetaMalejczyk
Amator
Amator
Posty: 30
Rejestracja: 08 sie 2017, 09:41
Kontaktowanie:

Re: Co na prezent?

Post autor: AnetaMalejczyk » 04 wrz 2017, 13:44

A to wszystko zależy od tego, czego dana osoba oczekuje :) Może to być jakiś kupon na zakupy w sklepie internetowym lub stacjonarnym, albo może jakiś wyjazd? Upragniona gra? Film? Propozycji jest sporo :) A może coś w tym stylu? :)
Zapraszam do mnie :)

Odpowiedz
meble wrocław warszawa kraków