Pellet na zimę

Jeśli chcecie podzielić się ciekawymi miejscami w internecie
dnowaczek878
Amator
Amator
Posty: 79
Rejestracja: 23 lis 2015, 13:08

Pellet na zimę

Post autor: dnowaczek878 » 30 wrz 2016, 17:06

Witam serdecznie, ponieważ zimne dni zbliżają się nie małymi krokami to polecam http://www.pellet-plock.pl/. Myślę ,że ludzi którzy tego używają to zainteresuje.

dylan
Mistrz
Mistrz
Posty: 721
Rejestracja: 03 mar 2015, 11:34

Re: Pellet na zimę

Post autor: dylan » 06 paź 2016, 12:35

Ten pellet to już by się przydał, zimno jest.

xiobana
Laik
Laik
Posty: 4
Rejestracja: 07 sie 2017, 18:11

Re: Pellet na zimę

Post autor: xiobana » 07 sie 2017, 20:33

Hmm mało tam informacji odnośnie tego, co obejmuje cena tego pelletu. Ja przed zakupem dokładnie przeczytałam wszystkie ważne rzeczy na http://www.pelletcena.pl/ i dzięki temu wiedziałam za co płacę. Pellet to świetne i ekologiczne rozwiązanie, więc warto trochę o nim wiedzieć.

Alapos
Laik
Laik
Posty: 4
Rejestracja: 09 sie 2017, 15:39

Re: Pellet na zimę

Post autor: Alapos » 09 sie 2017, 15:42

Moim zdaniem jest to bardzo dobry materiał na opał :) Sam nie korzystam, ale mam sporo sąsiadów, którzy sobie chwalą.

barry5
Laik
Laik
Posty: 4
Rejestracja: 06 paź 2017, 21:56

Re: Pellet na zimę

Post autor: barry5 » 06 paź 2017, 22:04

W sumie ma to sens... cena pelletu nie jest wcale az tak tragiczna i smialo mozna nim ogrzewac mieszkanie. Mi braciak ostatnio polecil epellety.pl i sam sie zastanawiam nad zakupem pelletu 8mm niby wydajnie i generalnie taniej w calkowitym rozrachunku wychodzi co o tym sadzicie? Generalnie o ogrzewaniu pelletem :)

kage20
Laik
Laik
Posty: 4
Rejestracja: 29 paź 2017, 21:22

Re: Pellet na zimę

Post autor: kage20 » 30 paź 2017, 14:09

Moim zdaniem również pellet jest świetnym materiałem grzewczym ;) a do tego ekologicznym. Cenowo też wychodzi fajnie, ja zamawiam zawsze dużą ilość z https://epellety.pl/ i mam praktycznie na całą zimę. I jeszcze nigdy nie maznęłam w domu odkąd grzeję pelletem.

Orijana
Amator
Amator
Posty: 67
Rejestracja: 24 lis 2017, 09:50

Re: Pellet na zimę

Post autor: Orijana » 27 mar 2018, 17:33

Napiszcie ile płacicie za miesięczne grzanie pelletem i na jakiej powierzchni. Czytałam o fajnych piecach, takich bardzo nowoczesnych na pellet http://windhager.pl/ Ciekawi mnie juz teraz wszystko z tym temacie. Wkurza mnie palenie węglem, i ten wieczny bałagan w kotłowni. Wszystko mam czarne :(

Aniela
Amator
Amator
Posty: 15
Rejestracja: 02 mar 2018, 15:38

Re: Pellet na zimę

Post autor: Aniela » 20 kwie 2018, 21:41

Ja też miałam dość tego kurzu i brudu i jeszcze codziennego wynoszenia popiołu. I też zdecydowaliśmy się na kocioł na pellet. Wybraliśmy kocioł V klasy (czyli najnowocześniejsza opcja) firmy Sas - http://sas.busko.pl/, no i różnica jest ogromna. Oczywiście na plus dla nowego kotła. Po pierwsze automatyczny podajnik, oszczędza dużo pracy i czasu, po drugie popiołu jest z pelletu naprawdę niewiele. Po trzecie, w domu jest ciepło, a rachunki za ogrzewanie nieduże. A przecież to jest najważniejsze jeśli chodzi o ogrzewanie.

Szapan
Laik
Laik
Posty: 4
Rejestracja: 21 kwie 2018, 11:24

Re: Pellet na zimę

Post autor: Szapan » 21 kwie 2018, 11:27

Pellet to bardzo fajne rozwiązanie na dzisiejsze czasy

Artus4
Laik
Laik
Posty: 13
Rejestracja: 01 gru 2016, 21:47

Re: Pellet na zimę

Post autor: Artus4 » 07 maja 2018, 14:54

oczywiście pellet vs ekogroszek to dużo lepsze rozwiązanie, ale też warto wiedzieć jaki wybrać. Na rynku jest wielu sprzedawców, więc radzę przeczytać poradnik jak wybrać dobry pellet http://gielda-paliw.com/news/pokaz/10/j ... etu-szukac to dużo tańsze rozwiązanie niż samodzielne testowanie. Obecnie kupowanie pelletu tylko na podstawie jasnego koloru to niewystarczający argument

missia
Laik
Laik
Posty: 4
Rejestracja: 31 maja 2018, 21:06

Re: Pellet na zimę

Post autor: missia » 31 maja 2018, 21:14

Słuchajcie, a polecacie jakiegoś konkretnego dostawcę peletu? Wydaje mi się, że znalazłam dosyć atrakcyjną ofertę na stronie: https://epellety.pl/ Kupowaliście może od nich? Chętnie poznam Wasze opinie, bo chciałabym w końcu zaopatrywać się u jednej firmy, a nie poszukiwać cały czas innej opcji.

Odpowiedz
meble wrocław warszawa kraków