Absolut Daymoist opinie o odżywce

Szampony, odżywki, maski, ampułki, toniki, itp.
hilarka025
Amator
Amator
Posty: 24
Rejestracja: 07 sty 2019, 21:16

Absolut Daymoist opinie o odżywce

Post autor: hilarka025 » 16 kwie 2019, 20:02

Cześć, szukam opinii na temat odżywki Abolsut Daymoist z Inoaru. Podobno jest dobra dla zniszczonych włosów, a moje własnie takie są po farbowaniu. Fryzjerka doradzała mi zabieg albo własnie taką odżywkę. Nie wiem tylko czy odżywka jest w stanie faktycznie poprawić kondycję włosów? Jak z jej wydajnością, na ile wam wystarcza opakowanie??

zosiasamosia
Amator
Amator
Posty: 26
Rejestracja: 10 lip 2018, 10:43

Re: Absolut Daymoist opinie o odżywce

Post autor: zosiasamosia » 20 kwie 2019, 18:11

Jeśli fryzjerka ci ją poleca to może warto. Te kosmetyki fryzjerskie-profesjonalne często mają bardzo dobry skład, wiec mnie akurat nie dziwi, ze taka odzywka moze dac intensywny efekt

wlosomaniaczka88
Amator
Amator
Posty: 34
Rejestracja: 02 kwie 2016, 23:21

Re: Absolut Daymoist opinie o odżywce

Post autor: wlosomaniaczka88 » 22 kwie 2019, 10:23

ja kiedys zafundowalam sobie kuracje- szampon plus maseczka z tej serii. polecam. nie wiem jaki dokladnie masz problem z wlosami? moje byly wymeczone rozjasnianieem, prostowaniem... no ogolnie tragedia na glowie... a ta odzywka szybko przywrocila je do normalnosci.

wisnia52
Laik
Laik
Posty: 14
Rejestracja: 02 lut 2019, 17:15

Re: Absolut Daymoist opinie o odżywce

Post autor: wisnia52 » 27 kwie 2019, 17:13

jakby nie patrzec, zabiegi tez sa fajne, chociazby keratynowe prostowanie czy botohair. ale ta maseczka ma dobre recenzje na necie no i ja na przyklad ufam kosmetykom z inoar, wiec mysle, ze warto sie skusic

hilarka025
Amator
Amator
Posty: 24
Rejestracja: 07 sty 2019, 21:16

Re: Absolut Daymoist opinie o odżywce

Post autor: hilarka025 » 30 kwie 2019, 01:59

dzieki za odpowiedzi, chyba zamowie, bo poki co na zabieg nie mam kasy :)

majowiaks
Amator
Amator
Posty: 39
Rejestracja: 18 lut 2018, 20:40

Re: Absolut Daymoist opinie o odżywce

Post autor: majowiaks » 08 cze 2019, 20:54

Fajnie brzmi ten zestaw. Gdzie to można kupić?

mylowska92
Amator
Amator
Posty: 26
Rejestracja: 11 kwie 2018, 12:21

Re: Absolut Daymoist opinie o odżywce

Post autor: mylowska92 » 09 cze 2019, 20:33

majowiaks pisze:
08 cze 2019, 20:54
Fajnie brzmi ten zestaw. Gdzie to można kupić?
W internecie na inoar.com.pl zerknij też na pzostale kosmetyki, bo inoar ma sporo fajnych zestawow

Odpowiedz
meble wrocław warszawa kraków