Real Madrid pelipaita tarkastelu naisten World Cup turnauks

Propozycje firm które znacie i o których chcielibyście porozmawiać
Damen2
Laik
Laik

Real Madrid pelipaita tarkastelu naisten World Cup turnauks

Post autor: Damen2 » 15 lip 2015, 03:33

"Joukkue pelasi hyvin pojat, valmentajana olen hyvin ylpeä, mutta tiedän, että vaikka minulla on monen vuoden valmennus kokemus, tai tehdä joitakin virheitä, olen myös

Halvat Adidas jalkapallokengät jatkuvasti parantamaan heidän ammatillista oppimista, korkeammalle tasolle. toivon, että voimme menestyksekkäästi testata B tason valmennusta merkit ", hän sanoi," pois heidän taskusta testata valmennus rintamerkit ei mitään muuta, koska rakastan jalkapalloa, rakastan tiimiimme. "

Sitten hän pyyhki hikeä Fritz pää, mutta myös tuomioistuimen, kun maalivahti, seuraava ehdokas testi alkoi. "Nyt hän on valmentaja, haluamme kuuliaisesti kuunnella hänen
kids jalkapallo pelipaidat käytettävissään, anna minun olla vanhusten kun maalivahti," hän hymyili viattomasti.

Tutkijan Reinke kertoi, että päivä yhteensä 10 henkilöä osallistui B-luokan valmennusta käytännön kokeet. He vuorottelevat pelaa yhden mielenosoituksen opettamaan, ei pyöreä tutkimus tai valmiiden ehdokkaista alalla, kun joukkue. Muutamaa päivää ennen lopullista tentti tulokset kirjallisesti ehdokas, mutta ehdokas paikalla tarkastaja merkitsee intentionaalisuus lausuntoa. Hän paljastaa toimittajille, kaksi ehdokasta todellakaan ollut.

On selvää, että saksalainen jalkapallovalmentaja aloittelija valmentaja, C-luokan valmentaja, B-luokan valmentaja,-luokan vaunut ja ylin valmentajat kutsutaan "jalkapallo opettaja" useita tasoja. Jossa ensisijainen ja C-tason valmentajat kuuluvat amatööri luokkaan, palkkaluokka B,-tason ja huipputason ammattilaisjalkapalloilun valmentajat kuuluvat luokkaan. Saksan jalkapalloliitto Valmentaja kaikista kursseista, koulutuksesta, tutkimus ja antaa ohjausta ja neuvontaa, erityiset opetuksen sisällön kunkin paikallista jalkapalloa päättää.

Junior valmentaja Kiinnostuneille valmentaja, joka voidaan poistaa muutaman päivän täyden koulu opettelee 30 tuntia (45 minuuttia / tunti) jalkapallon teoriaa ja käytännön luokat. Basic teoriat ovat: koulutuksen järjestämistä, koordinointi joukkue ja peli, täyttää ottelussa raportissa, väkivallan ehkäisy, vammojen ehkäisy ja niin edelleen. Päätyttyä peruskursseja, lapset, nuoret, nuoriso, aikuinen, maalivahti valmentaja erikoiskursseja eri kategorioihin valita yksi 40 tuntia erikoiskoulutusta tarpeiden, Xiuman 70 tuntia voi saada nuorempi valmennus todistus. Voit opettaa ruohonjuuritason jalkapalloa, amatööri ja nuorten jalkapallo joukkueet osallistuvat alemman liigoja.

C-tason valmentaja Saat ensisijaisen opettajakelpuutus, haluaisin jatkaa parantaa oppimista ihmiset voivat hakea
halvatjalkapallopaidat.com C-tason valmentajat. Jos valitset aikuisten valmentaja junior kursseja erikoistuneet kursseja, joten voit valita toisen kurssin tai nuori maalivahti kursseja (40 tuntia), niin voit osallistua kahden päivän (10 tuntia) tentti, plus todellinen kirjallisen kokeen .

Odpowiedz
meble wrocław warszawa kraków