Potrzebuje porady fryzjera! Farbowanie blond włosów,jak?

Piszcie o czym chcecie
magda6858
Laik
Laik

Potrzebuje porady fryzjera! Farbowanie blond włosów,jak?

Post autor: magda6858 » 29 gru 2010, 17:22

Witam, pierwszy raz zaczelam farbowac wlosy okolo 3 lata temu z ciemnego naturalnego blondu na jasny,cieply blond(nie zolty!) farba Matrix. No przyznam że fryzjer sie cenil i duzo musialam placic,wiec poszlam do innej fryzjerki ktora pracowala na farbach keune,lecz robila mi tylko odrosty,poniewaz nie mam odwagi oddac jej calej glowy do zafarbowania.Rzecz w tym ze chcialabym zaczac farbowac sama sobie wlosy,jestem studentka,nie zawsze sa pieniadze. ;) Problem jest ogromny,poniewaz nie wiem jaka farbe dopasowac do mojego koloru i co tam sie jeszcze daje,utleniacz czy co..:) Chcialam z firmy Matrix. Noi bron Panie Boze..niechce uzyskac koloru zoltego. Jesli jest ktos kto moglby mi pomoc, bardzo prosze.. zdjecia swoich wlosow wyslalabym na meila. ;) ;)

Awatar użytkownika
Lisek_1
Administrator
Administrator

Re: Potrzebuje porady fryzjera! Farbowanie blond włosów,jak?

Post autor: Lisek_1 » 03 sty 2011, 21:54

No i tutaj zaczyna się problem. Farby matrix wychodzą ślicznie ale trzeba mieć do nich aktywator (emulsje utleniającą) tej samej firmy. W innym przypadku nie masz się co bawić - farby znanych marek mają w aktywatorach dodatki których brakuje w samej farbie. Dlatego takie emulsje są bardzo drogie (nie wiem dokładnie ale sądzę że około 30-50zł za litr matrixa, loreal chyba z 70-90zł). To takie zabezpieczenie (bo każdy pracowałby na wodzie Joannie). Jeżeli nastawiasz się na jedną firmę warto taki aktywator zakupić- może do spółki z koleżanką.

Co do farbowania samemu - pamiętaj, że jeżeli odrost jest wyraźny to nakładanie farby jak szamponu odpada. Farbę należy położyć najpierw na odrost a dopiero potem przeciągnąć na całej długości - jednym słowem ktoś musi Ci pomóc.