naturalne kosmetyki

Piszcie o czym chcecie
Iwonakieł
Amator
Amator
Posty: 82
Rejestracja: 04 lip 2017, 11:08

Re: naturalne kosmetyki

Post autor: Iwonakieł » 28 maja 2018, 22:23

A probowaliscie moze tych musow do ciala https://kontigo.com.pl/cialo/pielegnacj ... -musy.html ? Ja ostatnio zamowilam dla mamy i jest nimi zachwycona :D

Adeni32
Laik
Laik
Posty: 1
Rejestracja: 29 maja 2018, 11:43

Re: naturalne kosmetyki

Post autor: Adeni32 » 29 maja 2018, 11:54

A znacie może jakieś ekologiczne lakiery do paznokci?

Paszczak
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 198
Rejestracja: 01 lut 2017, 10:25
Kontaktowanie:

Re: naturalne kosmetyki

Post autor: Paszczak » 30 maja 2018, 08:29

Jeżeli chodzi o lakiery z wyższej półki to polecam Ci hybrydowe (kupisz je np. tutaj https://lakieryhybrydowe.pl/).

gusia1
Laik
Laik
Posty: 2
Rejestracja: 30 maja 2018, 09:12

Re: naturalne kosmetyki

Post autor: gusia1 » 30 maja 2018, 09:14

ja stosuje tylko naturalne

grynti
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 120
Rejestracja: 23 sie 2015, 11:49

Re: naturalne kosmetyki

Post autor: grynti » 30 maja 2018, 11:37

Warto sprawdzać skład kosmetyków, wiele się kryje pod takim drobnym druczkiem :) A zapomniałabym, jeżeli chcecie stosować sprawdzone i konkretne dobre produkty kosmetyczne to warto sprawdzić czy te http://www.senseofbeautymag.com/kosmety ... roku-zycia są akurat dla was idealne, skóra będzie muśnięta blaskiem dzięki dodatkowej pielęgnacji.

elzi
Amator
Amator
Posty: 49
Rejestracja: 14 maja 2018, 21:39

Re: naturalne kosmetyki

Post autor: elzi » 13 cze 2018, 12:21

Jakie kosmetyki powinniśmy stosować wiem dzięki stronie http://www.e-ciuszki.pl/prostownica-na-podczerwien/ na której wszystko jest wyjaśnione i opisane

małgonia
Amator
Amator
Posty: 94
Rejestracja: 26 wrz 2017, 16:59

Re: naturalne kosmetyki

Post autor: małgonia » 13 cze 2018, 21:43

Ja juz jakiś czas temu przerzuciłam sie tylko i wyłącznie dermokosmetykach. Obecnie testuje emulsję micelarną od Cetaphil https://www.cetaphil.pl/82/cetaphil-em-do-mycia/ . Po miesiącu stosowania moja opinia jest mega pozytywna, w życiu nie miałam tak oczyszczonej i wygładzonej skóry. Naturalny skład kosmetyków to jedno ale ich długofalowe działanie i skuteczność to dla mnie strzał w 10
"

Awatar użytkownika
groban
Laik
Laik
Posty: 6
Rejestracja: 14 cze 2018, 10:55

Re: naturalne kosmetyki

Post autor: groban » 14 cze 2018, 12:29

Całe szczęście, że obecnie nietrudno jest dostać produkty naturalne w normalnych drogeriach i sklepach sieciowych. Pamiętam, że jeszcze kilka lat temu cuda trzeba było wyczyniać, aby dostać takie produkty, zamawiać z podejrzanych stron, gdzie nie miało się pewności, że towar dotrze, zamawiać z zagranicy albo płacić krocie za jedną sztukę. Dobrze, że te czasy są za nami i przemysł kosmetyczny poszedł w tym względzie do przodu. Dzięki temu nigdy nie znalazłabym idealnego kremu do swojej cery.

morelka23
Amator
Amator
Posty: 46
Rejestracja: 01 lis 2017, 13:01

Re: naturalne kosmetyki

Post autor: morelka23 » 18 cze 2018, 11:23

Jeżeli chcecie dowiedzieć się czegoś więcej o Polskich producentach kosmetyków wegańskich, naturalnych to powinniście obejrzeć bardzo fajny i ciekawy film na YT https://www.youtube.com/watch?v=S9sO6ZoW9lQ Autorka tego Vloga pokazuje wiele Ciekawych marek kosmetyków, oraz tłumaczy ich użycie w czasie rzeczywistym.

Odpowiedz
meble wrocław warszawa kraków